OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM
ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY RZECZYCA
informuje o wolnym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza nabór na stanowisko
urzędnicze ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarowania Mieniem, Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Rzeczycy
- Nazwa i adres jednostki :Urząd Gminy Rzeczyca, 97 – 220 Rzeczyca, ul. Tomaszowska 2
- Określenie stanowiska :Stanowisko pracy ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami
- Wymagania niezbędne (formalne):
Kandydatem na stanowisko urzędnicze może być osoba, która :
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane techniczne w zakresie geodezja zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne)
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku
7) jest dyspozycyjna i posiada umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień z zakresu Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Prawa budowlanego, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, oraz ustaw szczególnych wynikających z zakresu zadań stanowiska pracy,
2) staż pracy zawodowej w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
3) samodzielność, obowiązkowość, dbałość o powierzone mienie,
4) dyspozycyjność (praca w terenie),
5) komunikatywność i otwartość,
6) prawo jazdy kat. B
7) umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy Office),
8) umiejętność pracy w zespole,
9) wysoka kultura osobista,
10) umiejętność dobrej organizacji pracy, uczciwość i obiektywizm
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie i aktualizacja rejestru gminnego zasobu nieruchomości i wykazu mienia komunalnego, budynków, budowli, urządzeń trwale związanych z gruntem i lokali stanowiących własność Gminy oraz przekazywanie skarbnikowi gminy okresowych informacji dotyczących zbywania nieruchomości wchodzących w skład zasobu gminnego,
2) prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie projektów uchwał organów gminy w zakresie gospodarki nieruchomościami;
3) gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości poprzez m.in.: przygotowywanie projektów zarządzeń organu wykonawczego gminy przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie odpłatnego lub nieodpłatnego przekazania gruntów z gminnego zasobu nieruchomości w zarząd gminnym jednostkom organizacyjnym nie posiadającym osobowości prawnej na cele związane z ich działalnością,podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub obciążenia innym prawem rzeczowym, kontrolowanie stanu zagospodarowania nieruchomości oddanych w wieczyste użytkowanie, prowadzenie postępowania wyjaśniającego oraz rozwiązanie umowy o wieczyste użytkowanie w trybie art. 240 k.c. lub naliczanie opłat dodatkowych z tego tytułu, prowadzenie spraw związanych z przekształceniem użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie postępowań mających na celu zawarcie umów dotyczących zamiany nieruchomości stanowiących własność gminy na nieruchomości stanowiące własność osób fizycznych bądź prawnych, współpraca z Referatem Budżetu i Finansów w pracach związanych z egzekucją opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, obrotu mieniem, czynszów za dzierżawę i najem gruntów i budynków, przekształceń i zbywania prawa użytkowania wieczystego,
4) prowadzenie postępowań dotyczących scalania i podziałów nieruchomości w zakresie stanowiącym zadanie organów gminy,
5) ustalanie opłat adiacenckich z tytułu scalania i podziałów nieruchomości oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
6) prowadzenie postępowań w sprawie dokonywania podziałów nieruchomości,
7) prowadzenie postępowań w sprawie dokonywania rozgraniczeń nieruchomości,
8) przygotowywanie zamówień na udostępnienie danych z
operatu ewidencji gruntów
i budynków, opracowań kartograficznych, zaświadczeń
oraz odpisów z ksiąg wieczystych,
9) prowadzenie spraw dotyczących wspólnot gruntowych wsi,
10) prowadzenie książek obiektów budowlanych, współdziałanie z urzędem dozoru technicznego przy przeglądach okresowych i z firmami serwisującymi i obsługującymi obiekty,
11) prowadzenie kart wydatków dotyczących m. in. remontów, zużycia prądu, opału, wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz kontrola ich zużycia i zapasów w obiektach komunalnych,
12) prowadzenie ewidencji rozliczeń za energię elektryczną przez osoby korzystające z liczników będących własnością Gminy, w tym: monitorowanie umów z zakładem energetycznym dotyczących lokali komunalnych,
13) prowadzenie całości spraw związanych z komunalizacją mienia:
14) przygotowywanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami celem przedłożenia do organu właściwego w sprawie wydania decyzji komunalizacyjnej,
15) przygotowywanie wniosków o stwierdzenie zasiedzenia wraz z niezbędnymi załącznikami celem przedłożenia przed właściwym sądem rejonowym,
16) przygotowywanie dokumentacji oraz sporządzanie wniosków o urządzenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości nabytych do gminnego zasobu nieruchomości;
6. Warunki pracy:
1) praca na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
2) stanowisko pracy znajduje się lokalu biurowym zlokalizowanym na piętrze w budynku administracyjnym Urzędu, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe,
3) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
4) praca wymagająca poruszania się na terenie budynku administracyjnego Urzędu oraz realizacji poleceń wyjazdu służbowego;
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
6) kontakt z interesantami
7) u pracodawcy jest
utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
8) budynek Urzędu Gminy nie jest dostosowany dla osób poruszających się na
wózkach inwalidzkich.
7) praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na uciążliwe i szkodliwe warunki pracy,
7. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokumenty poświadczające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe (kserokopie, odpisy),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 1996 r. Nr 62, poz. 286 ze zm.),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w przypadku trwania stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu,
6) kserokopia prawo jazdy,
7) pisemne oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalające na zatrudnienie na ww. stanowisku,
8) pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności prawnej do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone danymi kandydata oraz datą i podpisem (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
11) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane inne wykształcenie, kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie i umiejętności;
12) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.),
13) oświadczenie kandydata, że wszystkie kopie dokumentów złożonych wraz z ofertą są zgodne z oryginałem.
8. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w maju 2015 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rzeczyca w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w
zamkniętych kopertach lub teczkach
z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na
stanowisko ds. geodezji i gospodarki
nieruchomościami” w terminie do dnia
16 czerwca 2015 r. do godz. 15.45 pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy
w Rzeczycy) na adres:
Urząd Gminy Rzeczyca
ul. Tomaszowska 2
97 – 220 Rzeczyca
lub osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rzeczycy pokój Nr 2 (ul. Tomaszowska 2).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Rzeczycy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.rzeczyca.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (CV) powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)”.
Uwaga!
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów
wymienionych w części „wymagane dokumenty”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne
aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
oświadczenia.
O dopuszczeniu do dalszego postępowania
kwalifikacyjnego oraz o terminie
i
miejscu jego przeprowadzenia kandydaci zostaną
powiadomieni indywidualnie .
Zastrzegamy sobie prawo w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na okres próbny i ewentualnych umów na czas określony. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
Rzeczyca, dnia 05 czerwca 2015 r.
/-/
Iwona Łuszcz – Krawczyk