Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektroniczego Urzędu Podawczego
2. Dostarczanie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7.45 - 15. 45) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 2 na następujących nośnikach danych:
a. Dyskietka 1.44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć mozliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczonych do Urzędu:
1. Dokumenty elektronczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowane formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP,JPG
f. PDF
g.ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza ( dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpoznane.