Załączniki:
Plik/ Adres URLOpisZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZ kanalizacja 1002.doc)SIWZSIWZRadosław Bernaciak277 kB5802017-02-10 18:25
Pobierz plik (umowa kanalizacja 1002.doc)Załącznik nr 5 Załącznik nr 5 Radosław Bernaciak227 kB4342017-02-10 18:26
Dostęp do URL (http://rzeczyca.pl/przetarg/ZalacznikNr10.zip)http://rzeczyca.pl/przetarg/ZalacznikNr10.zipZałącznik Nr 10Radosław Bernaciak276132 kB5292017-02-13 07:58
Ogłoszenie nr 23786 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Rzeczyca: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
PROW - ,,Gospodarka wodno-ściekowa"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczyca, krajowy numer identyfikacyjny 00054927500000, ul. ul. Tomaszowska  2, 97220   Rzeczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 7106176, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 44 7105220.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rzeczyca.pl Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.rzeczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.rzeczyca.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną/ kurierem / osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Rzeczcy,ul. Tomaszowska 2, 97-220 Rzeczyca

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca
Numer referencyjny: UG-RO.271.2.2017.JA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca. 2. Zamówienie obejmuje etap I, etap II, etap V oraz etap XI inwestycji. 3. Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamówienie podzielone zostało na: Część I – I etap inwestycji, Część II – II etap inwestycji, Część III – V etap inwestycji, Część IV – XI etap inwestycji. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, większą liczbę części bądź wszystkie części. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidywanych w SIWZ dla danej części. 5. W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: I etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym II etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) V etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownie ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowych zalicznikowych) XI etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) 1) SIEĆ GŁÓWNA: I etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 315mm: 2013,00 mb II etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 250mm: 360,07 mb Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 2410,58 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 110 mm: 2089,27 mb V etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 794,57 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 363,50 mb XI etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 1416,81 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 274,19 mb 2) PRZYŁĄCZA I etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 122,75 mb II etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 714,09 mb V etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 222,75 mb XI etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 507,42 mb 3) PRZEPOMPOWNIE PS3 Rzeczyca, ul. Łąkowa – Etap II PS5 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V PS6 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V PS2 Rzeczyca ul. Hubala – Etap XI 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap I: Sieć główna kanał grawitacyjny Ø300 do S210 do S20 wraz z przyłączami Etap II Sieć główna kanał grawitacyjny Ø250 od S20 do S26 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S26 do S58 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 od SR3 do T11 Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 do T11 do T1 i PS3 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S58 do S105 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od T11 do S147 wraz z przyłączami Siec główna kanał ciśnieniowy Ø90 od PS5 do SR5 Etap V Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146.1 do PS5 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do S127 wraz z przyłączami Etap XI Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do PS2 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od PS2 do S177 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø90 od SR2 do PS2 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od SR2 do S186 wraz z przyłączami 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf) 7. W SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy rozpatrywać z wyrazem ,, lub równoważne’’ albo ,,nie gorsze niż’’. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały ( wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na: wykonywaniu robót ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi, wykonywaniu odwiertów maszyną do odwiertów poziomych oraz układaniu kanałów i rurociągów z rur PCV. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności : bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 8.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:45315300-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2018

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
Informacje dodatkowe - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla części I a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1.600.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie co najmniej 1.600.000,00 zł. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) a) i b) SIWZ. Dla części II c) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 2.600.000,00zł, d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie co najmniej : 2.600.000,00 zł. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) a) i b) SIWZ. Dla części III e) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 900.000,00 zł, f) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie co najmniej : 900.000,00 zł. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) a) i b) SIWZ. Dla części IV g) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1.400.000,00 zł, h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie co najmniej : 1.400.000,00 zł. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) a) i b) SIWZ. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie na kilka bądź wszystkie części zamówienia Wykonawca zobligowany jest do wykazania spełnienia warunków dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej w wysokościach stanowiących sumę warunków dla części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla Części I a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami o wartości robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wynoszącej w ramach jednej budowy co najmniej 1.000.000,00 zł b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (na stanowisko kierownika budowy); - potwierdzenia spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1) SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) c) i d) SIWZ. Dla Części II c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami o wartości robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wynoszącej w ramach jednej budowy co najmniej 1.500.000,00 zł d) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (na stanowisko kierownika budowy);  potwierdzenia spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1) SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) c) i d) SIWZ. Dla Części III e) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami o wartości robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wynoszącej w ramach jednej budowy co najmniej 600.000,00 zł f) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (na stanowisko kierownika budowy);  potwierdzenia spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1) SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) c) i d) SIWZ. Dla Części IV g) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami o wartości robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wynoszącej w ramach jednej budowy co najmniej 900.000,00 zł h) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (na stanowisko kierownika budowy); - potwierdzenia spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1) SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.2) c) i d) SIWZ. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie na kilka bądź wszystkie części zamówienia Wykonawca zobligowany jest do wykazania spełnienia warunków dotyczących sytuacji technicznej i zawodowej kumulatywnie dla części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca, np. w sytuacji ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na dwie części zamówienia Wykonawca winien wykazać, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami; Wartość robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych winna wynosić tyle ile wskazuje warunek postawiony dla danej części zamówienia; - dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. c) Wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) wykonywanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; d) Wykaz osób (załącznik nr 9 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; c. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; e. oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla: Części I w wysokości: 40.000,00 zł., słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100. Części II w wysokości: 65.000,00 zł., słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100. Części III w wysokości: 22.000,00 zł., słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100. Części IV w wysokości: 34.000,00, słownie: trzydzieści cztery tysiące 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych , 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 16 8985 0004 0020 0210 3961 0012 z adnotacją: „wadium – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectw Bobrowiec, Rzeczyca Nowa, Rzeczyca Gmina Rzeczyca część: ………………..” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia 30
doświadczenie zawodowe kierownika budowy 10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 15 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10. W terminie 15 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 15 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: I etap inwestycji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: I etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym 1) SIEĆ GŁÓWNA: I etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 315mm: 2013,00 mb 2) PRZYŁĄCZA I etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 122,75 mb 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap I: Sieć główna kanał grawitacyjny Ø300 do S210 do S20 wraz z przyłączami 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji jakości przediotu zamówienia 30
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2    Nazwa: II etap inwestycji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: II etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) II etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 250mm: 360,07 mb Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 2410,58 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 110 mm: 2089,27 mb 2) PRZYŁĄCZA II etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 714,09 mb 3) PRZEPOMPOWNIE PS3 Rzeczyca, ul. Łąkowa – Etap II 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap II Sieć główna kanał grawitacyjny Ø250 od S20 do S26 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S26 do S58 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 od SR3 do T11 Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø110 do T11 do T1 i PS3 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S58 do S105 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od T11 do S147 wraz z przyłączami Siec główna kanał ciśnieniowy Ø90 od PS5 do SR5 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia 30
doświadczenie zawodowe kierownika budowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3    Nazwa: V etap inwestycji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: V etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownie ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowych zalicznikowych) 1) SIEĆ GŁÓWNA: V etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 794,57 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 363,50 mb 2) PRZYŁĄCZA V etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 222,75 mb 3) PRZEPOMPOWNIE PS5 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V PS6 Rzeczyca ul. Zacisze – Etap V 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap V Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146.1 do PS5 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do S127 wraz z przyłączami 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji jakości przedmiotu zmówienia 30
doświadczenie zawodowe kierownika budowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: XI etap inwestycji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zadania wchodzą następujące roboty wyodrębnione w ramach: XI etapu inwestycji: - roboty pomiarowe - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe - przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej roboty ziemne - przyłącza kanalizacji sanitarnej roboty montażowe - roboty drogowe - próby wodne szczelności kanałów - kamerowanie rur z wydrukiem i zapisem na nośniku informatycznym - pompownia ścieków - wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków (linii kablowej zalicznikowej) 1) SIEĆ GŁÓWNA: XI etap inwestycji: Sieć grawitacyjna z rur PVC Ø 200mm: 1416,81 mb Rurociągi ciśnieniowe z rur PVC Ø 90 mm: 274,19 mb 2) PRZYŁĄCZA XI etap inwestycji: Kanały z rur PVC Ø 160 mm: 507,42 mb 3) PRZEPOMPOWNIE PS2 Rzeczyca ul. Hubala – Etap XI 6. Szczegółowy zakres robót objęty przetargiem zawarty jest w dokumentach: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie technicznym (w tym w zakresie przedstawionym na planie zagospodarowania na rysunkach: scan_04990_Bobrowiec (1).pdf, scan_04982_Łąkowa (1).pdf, scan_04984_Zacisze (1).pdf, scan_04985_Zacisze (1).pdf, scan_04986_Łąkowa (1).pdf, scan_04988_Łąkowa (1).pdf, scan_04989_Długa (1).pdf, scan_04993_Długa (1).pdf, scan_04994_Długa (1).pdf, scan_04996_Długa (1).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.1.pdf 820x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 8.pdf 1210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 9.pdf 2210x297 (2).pdf, Mapa 6.30P2007-Arkusz 10.pdf 2210x297 (2).pdf , obejmujących odcinki sieci kanalizacji sanitarnej stanowiące następujące etapy zadania: Etap XI Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od S146 do PS2 wraz z przyłączami Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od PS2 do S177 wraz z przyłączami Sieć główna kanał ciśnieniowy Ø90 od SR2 do PS2 Sieć główna kanał grawitacyjny Ø200 od SR2 do S186 wraz z przyłączami 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 4) Przedmiarach robót (Przedmiar cz. elektryczna PS5 ul. Zacisze.pdf, Przedmiar cz. elektryczna PS6 ul.Łąkowa,Zacisze.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS2 ul. Hubala.pdf, Przedmiar cz.elektrycznaPS3 ul. Długa.pdf, Przedmiar Etap I.pdf, Przedmiar Etap II.pdf, Przedmiar Etap V.pdf, Przedmiar Etap XI.pdf)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 60
okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia 30
doświadczenie zawodowe kierownika budowy 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Dokumentacja przetargowe znajduje się pod adresem: www.rzeczyca.pl/przetarg/ZalacznikNr10.zip